DOTA 2

Talk about anything game related!

Re: DOTA 2

by Finwer » Fri Jul 15, 2016 12:20 pm

FastAndBlast wrote:
Finwer wrote:
FastAndBlast wrote:And a hero that steals attributes from other heros ;)

Slark or Outworld Devourer?


Both 8-)

And a hero that can stop time in an area ;)

https://hydra-media.cursecdn.com/dota2. ... nos_05.mp3
I SUPPORT HERO IMPROVEMENTS: viewtopic.php?f=5&t=5322
Image
Image
I answered as sincerly as possible and I got my favorite color...YAY!
User avatar
User
 
Posts: 2821
Joined: Mon Dec 12, 2011 7:34 am
Location: Silveroak Forest

Re: DOTA 2

by FastAndBlast » Fri Jul 15, 2016 12:35 pm

And a hero that can become a passenger of another hero, (Lyfestealer aka Niax)
I am the mighty Pixel Artist
ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
User
 
Posts: 337
Joined: Sun May 22, 2016 9:28 am
Location: At a secret HQ, preparing to take over the world

Re: DOTA 2

by shadownight » Fri Jul 15, 2016 1:15 pm

FastAndBlast wrote:And a hero that can become a passenger of another hero, (Lyfestealer aka Niax)

and a hero that can refreshes all of his skills
Image

Image
User avatar
User
 
Posts: 1379
Joined: Thu Jul 04, 2013 9:30 am
Location: Deep Space

Re: DOTA 2

by Finwer » Fri Jul 15, 2016 4:18 pm

shadownight wrote:
FastAndBlast wrote:And a hero that can become a passenger of another hero, (Lyfestealer aka Niax)

and a hero that can refreshes all of his skills

God that hero is annoying as all hell. :shock:
I SUPPORT HERO IMPROVEMENTS: viewtopic.php?f=5&t=5322
Image
Image
I answered as sincerly as possible and I got my favorite color...YAY!
User avatar
User
 
Posts: 2821
Joined: Mon Dec 12, 2011 7:34 am
Location: Silveroak Forest

Re: DOTA 2

by shadownight » Fri Jul 15, 2016 4:28 pm

cant believe Io is winning the arcana showdown something
Image

Image
User avatar
User
 
Posts: 1379
Joined: Thu Jul 04, 2013 9:30 am
Location: Deep Space

Re: DOTA 2

by Finwer » Fri Jul 15, 2016 7:50 pm

shadownight wrote:cant believe Io is winning the arcana showdown something

Yeah people have this mob mentality. I want my Windranger arcana. :cry:
I SUPPORT HERO IMPROVEMENTS: viewtopic.php?f=5&t=5322
Image
Image
I answered as sincerly as possible and I got my favorite color...YAY!
User avatar
User
 
Posts: 2821
Joined: Mon Dec 12, 2011 7:34 am
Location: Silveroak Forest

Re: DOTA 2

by shadownight » Fri Jul 15, 2016 9:23 pm

Finwer wrote:
shadownight wrote:cant believe Io is winning the arcana showdown something

Yeah people have this mob mentality. I want my Windranger arcana. :cry:

But I'm kinda curious on how they will do Io
Image

Image
User avatar
User
 
Posts: 1379
Joined: Thu Jul 04, 2013 9:30 am
Location: Deep Space

Re: DOTA 2

by Finwer » Fri Jul 15, 2016 9:48 pm

shadownight wrote:But I'm kinda curious on how they will do Io

Yeah a bit but it won't sell that well as other arcanas, maybe Valve will manipulate the votes so IO doesn't win. :lol:
I SUPPORT HERO IMPROVEMENTS: viewtopic.php?f=5&t=5322
Image
Image
I answered as sincerly as possible and I got my favorite color...YAY!
User avatar
User
 
Posts: 2821
Joined: Mon Dec 12, 2011 7:34 am
Location: Silveroak Forest

Re: DOTA 2

by shadownight » Sat Jul 16, 2016 12:15 am

I am imagine this will be Io's Arcana
[+] SPOILER
Image
Image

Image
User avatar
User
 
Posts: 1379
Joined: Thu Jul 04, 2013 9:30 am
Location: Deep Space

Re: DOTA 2

by FastAndBlast » Sat Jul 16, 2016 12:29 am

I wish the arcana would have been for a hero which would have an arcana potential like invoker or even tinker :/

And a hero that can gain permanent damage from duelling 8-)
I am the mighty Pixel Artist
ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
User
 
Posts: 337
Joined: Sun May 22, 2016 9:28 am
Location: At a secret HQ, preparing to take over the world

Re: DOTA 2

by Finwer » Sat Jul 16, 2016 12:35 am

FastAndBlast wrote:And a hero that can gain permanent damage from duelling 8-)

Are you doing that Legion Quest Parh? :lol:
Also shadownight could you draw your interpretation of the Windranger arcana?
I SUPPORT HERO IMPROVEMENTS: viewtopic.php?f=5&t=5322
Image
Image
I answered as sincerly as possible and I got my favorite color...YAY!
User avatar
User
 
Posts: 2821
Joined: Mon Dec 12, 2011 7:34 am
Location: Silveroak Forest

Re: DOTA 2

by FastAndBlast » Sat Jul 16, 2016 12:45 am

Legion seems a bit on the OP side IMO, cause legion simply gets a Mjollnir and Blink Dagger. Done. Legion can out duel anybody. :/

Btw did you know that if Legion gets sceptre, she and her opponent can only take damage from each other? ;)
I am the mighty Pixel Artist
ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
User
 
Posts: 337
Joined: Sun May 22, 2016 9:28 am
Location: At a secret HQ, preparing to take over the world

Re: DOTA 2

by shadownight » Sat Jul 16, 2016 9:07 am

Finwer wrote:Also shadownight could you draw your interpretation of the Windranger arcana?

cant think one only a cutesy windranger :D
Image
https://www.facebook.com/buruiana.teodo ... 225603677/
Image

Image
User avatar
User
 
Posts: 1379
Joined: Thu Jul 04, 2013 9:30 am
Location: Deep Space

Re: DOTA 2

by Finwer » Sat Jul 16, 2016 11:41 am

shadownight wrote:
Finwer wrote:Also shadownight could you draw your interpretation of the Windranger arcana?

cant think one only a cutesy windranger :D
(IMAGE)
https://www.facebook.com/buruiana.teodo ... 225603677/

Nice :lol:
I SUPPORT HERO IMPROVEMENTS: viewtopic.php?f=5&t=5322
Image
Image
I answered as sincerly as possible and I got my favorite color...YAY!
User avatar
User
 
Posts: 2821
Joined: Mon Dec 12, 2011 7:34 am
Location: Silveroak Forest

Re: DOTA 2

by FastAndBlast » Sun Jul 17, 2016 1:24 am

Did you draw that?
That looks awesome! :)

And a hero that is leterally named DOOM
I am the mighty Pixel Artist
ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
User
 
Posts: 337
Joined: Sun May 22, 2016 9:28 am
Location: At a secret HQ, preparing to take over the world

Re: DOTA 2

by shadownight » Sun Jul 17, 2016 5:20 am

FastAndBlast wrote:Did you draw that?
That looks awesome! :)

And a hero that is leterally named DOOM

yeah
and a hero that can force the enemy to attack their teamate
Image

Image
User avatar
User
 
Posts: 1379
Joined: Thu Jul 04, 2013 9:30 am
Location: Deep Space

Re: DOTA 2

by Chimto » Sun Jul 17, 2016 11:17 am

I bet most of the people currently voting for Io arcana don't even pick Io and are voting just for the memes. I remember how Wisp was nowhere close to the finals last year; yet this year he's going to beat QoP simply because everyone wants the ultimate meme: AN IO ARCANA.
Last edited by Chimto on Mon Jul 18, 2016 7:21 am, edited 1 time in total.
A reckoning will not be postponed indefinitely. All shall be well, and all manner of thing shall be well.
User avatar
User
 
Posts: 1671
Joined: Tue Dec 27, 2011 4:58 am
Location: Lair; Carnival; Well; Not; Nadir; Chapel; Mountain

Re: DOTA 2

by FastAndBlast » Mon Jul 18, 2016 6:10 am

Slark is winning over Windranger :(

Btw did you know old invoker actually had 27 spells! ;)
I am the mighty Pixel Artist
ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
User
 
Posts: 337
Joined: Sun May 22, 2016 9:28 am
Location: At a secret HQ, preparing to take over the world

Re: DOTA 2

by shadownight » Tue Jul 19, 2016 4:09 am

Chimto wrote:I bet most of the people currently voting for Io arcana don't even pick Io and are voting just for the memes. I remember how Wisp was nowhere close to the finals last year; yet this year he's going to beat QoP simply because everyone wants the ultimate meme: AN IO ARCANA.

over course its for the memes
Image
Image

Image
User avatar
User
 
Posts: 1379
Joined: Thu Jul 04, 2013 9:30 am
Location: Deep Space

Previous

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests